четвер, 1 листопада 2012 р.

Модуль 8. Рефлексія

Восьмий  модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
  • я ніколи не залучала учнів до формулювання їх навчальних цілей, хоча частково залучала до розробки ними критеріїв оцінювання у такому форматі: Щоб на вашу думку було б доцільним розмістити у ... та як.
  • я використовувала таблицю ЗХД, але результат цієї таблиці не був жодного разу використаний для самоспрямування учнів у їхньому навчанні, а тільки як результат їх роботи.
Я ще раз переконалась, що сьогодні важливою є робота саме в команді. Я багато взяла від своїх колег під час роботи у педраді, консультацій під час роботи.
А ще класне слово "скафолдінг". Підримка нашого навчання зразками дуже допомагає.

Немає коментарів:

Дописати коментар